Predelave na Dizelske motorje opravljamo na letalih Cessna 172 ter Piper PA28. Za osnovo nam sluĹži klasiÄno letalo z bencinskim motorjem, pri katerem najprej izgradimo stari motor, predelamo poĹžarno steno, rezervoarje za gorivo z napeljavo, vgradimo nov elektriÄni sistem z ustreznimi instrumenti ter sodoben dizelski motor. Celoten poseg traja pribliĹžno 4 tedne. Tako predelano letalo vam prihrani do 50 % operativnih stroškov, motor pa zagotavlja dovolj moÄi tudi na veÄjih višinah.
»Aircrarft equiped with conventional engine can bring you from a to b, but aircraft equiped with Continental Diesel engine can bring you anywhere«
Smo glavni center (master center) za vgradnjo in servis letalskih motorjev Continental Diesel. Predelave na Dizelske motorje opravljamo na letalih Cessna 172 ter Piper PA28. V sodelovanju s partnerji uredimo obnovo vseh vrst konvencionalnih letalskih motorjev.
With the 900 on board, you can remove many of your old engine gauges, and open up valuable space in your panel.